هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پردیسان مشهد

 اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پرديسان داراي ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت ۶۰۰ نفر با خدماتي در سطح استاندارد میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پرديسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختكن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پرديسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل داراي ۵ سالن همايش و كنفرانس با ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با امكانات صوتي و تصويري، امكان ترجمه همزمان،‌ ميكروفون‌هاي روميزي با بهترين دكوراسيون، سالن‌هاي جانبي جهت كميسيون‌ها و جلسات اداري با ظرفيت ۳۰ الي ۱۰۰ نفر با خدمات ويژه VIP و خدماتي حرفه‌اي كه در نوع خود بي‌نظير است. هتل پرديسان  داراي ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتي در حد استانداردهاي بين‌المللي با دكوراسيوني زيبا در رنگ‌هاي مختلف و مورد پسند سليقه‌هاي متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل  اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

 


هتل هما ۲ مشهد

 هتل هما 2 مشهد با امکانات ویژه خود آماده پذیرایی از زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل 5 ستاره دارای آرامش خاص برای مسافران عزیز خود میباشد.

 

امکانات هتل هما 2 مشهد:

انواع اتاق های آن شامل سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره، سوئیت دو نفره ویژه، سوئیت لوکس دونفره، سوئیت رویال دونفره، سوئیت رویال چهار نفره، و سوئیت های متصل (کانتکت) می باشد. در آرایشگاه هتل هما 2 می توانید از خدمات آرایشی استفاده نمایید.هتل هما 2 مشهد داراي امكانات پذيرايي از مراسم و جلسات، كافي شاپ ، راهرو و فضاي داخلي زيبا مجهز به آسانسور، پاركينگ اختصاصي، اتاق كنفرانس، كافي نت و كامپيوتر و پرينتر در داخل هتل، صندوق امانات رايگان در پذيرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنيتي، بوفه/صبحانه گرم و تازه ، انجام سريع امور پذيرش و تسويه حساب، روم سرويس ۲۴ ساعته، خانه داري، خدمات لباسشوئي، آرايشگاه مخصوص آقایان، خدمات بانكي و دفترفروش بليط هواپيما ،سرويس رايگان طبق برنامه زمان بندی شده همه روزه به جزء ایام تعطیل به حرم مطهر امام رضا(ع) مي باشد.

رستوران ها و کافی شاپ های متعدد هتل هما 2 به سرو انواع غذا ها و نوشیدنی ها برای میهمانان تور مشهد می پردازند. در چایخانه سنتی ایرانیان در فضایی آرام می توانید ساعات خوشی را سپری نمایید.امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل استخرسرپوشيده،بوفه كنار آب که می توانید از آن خوراکی مورد علاقه خود را خریداری نمایید،سوناي بخار،جكوزي،سالن بدنسازي ،صفحه شطرنج که ورزشی فکری برای شماست،فروشگاه هاي نمايندگي معروفترين برند هاي بين المللي که می توانید خریدهای عالی در آن ها انجام دهید،خدمات پزشكي ۲۴ ساعته درداخل هتل هما 2،امكان قدم زدن وپياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي كودكان، بيش از ۱۲ نوبت پخش فيلم سينمائي در شبكه ويديوئي ،زمين تنيس و امكان دسترسي به اينترنت wireless در داخل اتاق ها مي باشد.مسافران تور مشهد با اقامت در هتل هما 2 میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: